نفسی عشق

سید ایمان زعفرانچی

نفسی عشق

سید ایمان زعفرانچی

تاوان دلبستن

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۱ ب.ظ


هرچند او را زحمت بسیار خواهد داد

پیچک به لطف تکیه گاهش،بار خواهد داد


با استکانی آمدم،افسوس سهمم را

باران الطافت همین مقدار خواهد داد


من دوستت دارم... ولی این راز را هرگز

با تو نگفتم،چون تو را آزار خواهد داد


از جنگل گیسوت خواهم رفت....فصل "کوچ"_

_تاوان دل بستن به آن را "سار" خواهد داد


آخر همین بغضی که در بین گلو مانده،

در کنج تنهایی به دستم کار خواهد داد



  • ۹۳/۱۲/۰۵
  • سید ایمان زعفرانچی (سید طاهر)

نظرات  (۴)

سلام.طبع شاعرانه تان واقعا ستودنی ست.

ب امید روز های زیبا تر...

پاسخ:
سپاسگزارم
وبلاگتون شده یکی از بوک مارکهام.
شعرهاتون دلنشینه.
پاسخ:
لطف دارید بزرگوار
من به عشق مژه های چمنی آرایت
رفته ام جارو فروش سر بازار شدم
من که عاشق به سحر بودم و صبح امید 
با خیال تو قلندر به شب تار شدم
در ره درد محبت با شوق
دل و دلدار رها کرده پرستار شدم

عذر تقصیر جهت تاخیر
سال نوتون مبارک
زیبا و پر معنی مثل همیشه آقا ایمان

پاسخ:
بزرگواری شماست

کوچ پرنده ها را دوست ندارم

می دانم

پرنده ای که کوچ کند

دل کندن را بلد است

من یاکریم های پنج دری خانه مادربزرگ را

به تمام پرستوهای مهاجر

ترجیح می دهم

یا این گنجشک های کوچک

که تمام زمستان را می لرزند

اما

می مانند

 تا من پشت پنجره ام

تنها نباشم...


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی